i can make you smile baby, like no one else

Igår gjorde jag och d chokladsås (med mintsmak: mums!).
Givetvis är det hett så jag blåser på en sked full med chokladsås
till d för honom att smaka. När jag försöker att mata honom med
skeden försöker han envist blåsa på den, all jäkla mörkbrunsörja
håller på att rinna ut vilket leder till att jag skriker högt: DEN ÄR TORR!!!
Haha. Det är ett under att inte vårat köksgolv blev fullt med chokladsås.
Jag menade givitvis att den inte var varm.
(Åtminstone) vi dog av bubblande skratt och mumsade på vår torra chokladsås.


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag saknar dig :) och du är så fin på bilden!

2009-11-30 @ 23:55:33
URL: http://kinesnamn.blogg.se/
Postat av: emelie

Bara dom där orden var upplyftande och värmde, det känns skönt att veta att jag har en vän som du. Och jag tänker på dig ofta. Hoppas att du och Daniel har det bra :) Puss

2009-12-02 @ 00:19:57
URL: http://kinesnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0