at least it's still winter

Jag har kommit på att jag är jävligt kass på att blogga. Men det har jag ju egentligen
vetat hur länge som helst. Jag beundrar (eller snarare förvånas över?) de som bloggar och tjänar pengar på det - som en extra inkomstkälla. Seriöst, vart får alla tiden och idéerna för att blogga så mycket? Jag förstår inte! Jag kan under en period kanske blogga en gång om dagen - och då tycker jag att det är mycket. Men det är rätt kul att bara sitta och skriva.
Däremot vill jag ju egentligen inte att någon läser det, men att bara sitta och skriva utan att någon läser det känns ju ganska meningslöst? Jag är splittrad i den frågan.

Hur som helst så var det ju i alla fall vinter jag skrev senast (?) och det är det ju tyvärr fortfarande. Det skulle inte vara helt fel med lite sommar, sol och student nu.. Även om jag är lite nervös över jobb efter skolan och så vidare, kommer det i alla fall vara väldigt skönt att sluta skolan.
Sluta skolan.. det är över - tänk er 90:ior, skolan är snart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0