friday i'm in love

Daniella fyller år om en och en halv vecka. Finularar på en present.
Det är julafton om tjugo dagar... Ingen julklapp är inhandlad, men några
idéer har jag. Utom till den viktigaste - varför ska det vara svårast som borde vara så enkelt?

Ska kila iväg och köpa lite plock och knåpa ihop några julklappar. Mer skriver jag inte!



Vi har köpt en vattenväxt på Ikea. Man fick den i en plastburk full med vatten
så när vi gick ut därifrån kändes det nästan som att vi hade köpt ett litet husdjur
eftersom vi var tvungna att vara så försiktiga. Han överlevde hem färden i alla fall!
(Jag säger till och med han och inte den, galet...)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Nämen kommer du ihåg min födelsedag ^^ Trodde nästan du glömt bort den :P



Tack för kommentaren btw om min outfit:D

2009-12-06 @ 19:34:09
URL: http://klavicula.blogg.se/
Postat av: Daniella

haha ja inte vet jag, alla har ju så mkt att stå i nu för tiden :P

2009-12-07 @ 14:21:41
URL: http://klavicula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0