even if the stars doesn't shine..

Jag tänkte skriva några rader om vänner som jag uppskattar
men det är inga meningar som gör entré när jag väl sätter mig
ner för att förgylla min allför tråkiga blogg.


Även om ordspråket är otroligt klychigt så stämmer det för mig i många fall:
"Vänner är som stjärnor; du ser dom inte alltid men dom finns alltid där."


Emelie, jag tänker på dig när jag känner frosten krypa ända in i märgen och dagarna känns lite för mörka
trots att jag har all anledning i världen att ha det solskensljust dygnet runt
Men även då jag skrattar tills jag får magknip, ser solen lysa in genom fönstret en tidig morgon och när jag åker på kalas
jag firar ju trots allt min födelsedag fem gånger om året och en gång fick jag ju något så fint som en kamel av dig




Chris Craymer Romance http://www.chriscraymer.com/romance/index_2.htm

Kommentarer
Postat av: emelie

Fy farao vad glad jag blev nu,

fick till och med en tår i ögat.

Det där var precis vad jag behövde

och det var så skönt att få prata med dig idag :)



<3<3

2009-12-07 @ 23:48:52
URL: http://kinesnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0