the sky is blue and i'm smiling

Drog till huvudstaden igår med mamma. Kikade på daniel som gick högvakt vid slottet. Det var så stiligt så. Tog ganska många bilder när jag väl kom fram bakom en tre meter lång baota människa som självklart ställde sig längst fram (hur tänker sådana människor egentligen? Seriöst, jag är 1.57 cm, jag nådde knappt till hans armbåge!). I alla fall var det ett snällt engelskt par som lät mig komma fram så jag kunde se lite. Ganska häftigt när de marscherade runt faktiskt. Maffigt.

Hann med lite shopping också, så det blev en tröja och en del underkläder från hm.
Stod i kö till provrummet i en halvtimme?! Annars gillar jag Stockholm väldigt mycket faktiskt.
Möjligheten att jag flyttar dit någon gång i framtiden är inte helt omöjlig. Men det som så
mycket annat, visar sig.

Himlen är blå! Vad har hänt?


Kommentarer
Postat av: Micke

How sweet! :D

2008-09-29 @ 07:27:31
URL: http://cybexfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0