hos dig är jag underbar

Ny dag, nya äventyr. Det är väl så man ska se det? Egentligen, men idag har det inte hänt något direkt livsavgörande för min del. Jag var och simmade idag i alla fall. Avslappnande och minskar stressen - det är i och för sig i längden kanske livsavgörande?

Hur som helst är det alltid barn där. Det känns inte som om det spelar någon roll när jag går dit, dom är alltid där. Men det gör mig inte så mycket. Speciellt inte idag, när det var fullt med små bäbisar. Jag kunde inte låta bli att le till höger och vänster. De flesta mammor är så trevliga, speciellt de med små barn (de har inte slitit ut sig än ;-) ) Ja, tänk om man hade en sådan..
Lugn - jag drömmer om framtiden, okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0