long time no see

Oj nu var det längesen jag skrev några rader här.
Det känns bra att skriva av sig, även ifall det inte är så många som läser.
Jag hade en metroblogg förut, ett tag var det rätt många som läste i alla fall.
Men hungern efter fler läsare tog över så jag skrev bara strunt och det blev bara jobbigt.
Sån här blogg är bättre.


Från det ena till det andra.
De senaste tre dagarna har mesta dels spenderats hos Maria.
Eftersom hennes karl var bortrest på kurs fick jag och Dannie masa
oss ner till marnäs och övernatta. Hur längesen var det egentligen man gjorde så?
Jag kan inte minnas när jag senast sov över hos en kompis. Tragiskt.
Det blev i alla fall lite av den där känslan man hade när man var liten, ni vet.
(Jag var tvungen att ta med egen kudde för de bara hade två, så det kanske var det
som bättrade på den känslan?)
Popcorn - cola - film - filt - soffa - sent. Ja, ni fattar. Dödentrött alla tre mornarna.
Men kul var det. Hoppas han flyr fältet någon mer gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0