jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Det känns som om det är mycket som händer nu.
Körkort, projektarbete, utställning, student... osv.
Stress, stress, stress. Usch. Jag måste försöka ta det lugnt
ibland och inte ha så mycket på gång.
Jag längtar verkligen till slutet av november då Daniel muckar
och kommer hem och kan vara tillsammans med mig mycket mer.
Det kommer kännas jättemysko att han varje söndag inte åker.
Att jag får ha han kvar hos mig. Dock hur underbart som helst.
Jag är så trött på dessa avstånd.


Föresten så ska jag ha utställning med några av mina målningar
på biblioteket i Smedjebacken v.48 - v.52.
Kan skriva mer om det när det blir aktuellt, men ja, jag hoppas på
att det är många som vill åka dit och kika. :-)

Kommentarer
Postat av: Felicias

GRATTIS! Fan vad roligt, gumman... Det skulle jag vekrligen vilja se... om jag inte hinner komma upp.. Kan du skicka lite bilder då? :)

2008-11-07 @ 11:58:09
URL: http://feliciasnoveller.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0