jag ska måla hela världen lilla mamma..

Håller på med en tavla av.. guess who - maria marräng och förhoppningsvis blir jag
lika nöjd med denna som med den förra som jag målade på henne. Eller hellre nöjdare. :p
Än så länge har jag inte kommit så långt, men eftersom jag ska utställning om två veckor
så får jag nog lägga på ett kol nu. Speciellt när jag har lite fler ideer till tavlor att genomföra.
Det är så synd att jag måste sitta i källaren, känner mig helt isolerad! Men å andra sidan
blir jag ju helt inne i målandet, och så blir det liiiite grann som en egen atelje. :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!

Jag ville bara säga att jag tycker att du är otroligt duktig.. Blir alltid lika förundrad över att man kan måla som du...

Kram

2008-11-14 @ 18:38:52
URL: http://Feliciasnoveller.bloggagratis.se
Postat av: Felicia

Hej vännen! :)

Jag kommer i helgen.. :)

2008-11-17 @ 10:40:00
URL: http://Feliciasnoveller.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0